“Oʻzbekiston Respublikasi Iqtisodiyot va moliya vazirligi va uning hududiy tuzilmalari hamda tizim tashkilotlarida “Ishonch telefoni” orqali murojaatlarni qabul qilish va ko‘rib chiqish SXEMASI
|
Bosqichlar |
|
Mas’ullar |
|
Tadbirlar |
|
Muddat |
|
|
|
|
||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1-bosqich |
|
Murojaat qiluvchi |
|
1) “Ishonch telefoni”ga qo‘ng‘iroq qilib murojaat qilish. 2) ijtimoiy tarmoqlar orqali murojaat qilish. |
|
Ehtiyojga ko‘ra |
|
|
|
|
||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2-bosqich |
|
hududiy tuzilmalar va tizim tashkilotlariga biriktirilgan xodim yoki operator |
|
1) O‘zini tanishtirib, zarur ma’lumotlarni ma’lum qilish; 2) Murojaat bilan ishlash: a) ko‘p beriladigan savollar ro‘yxatidagi savol berilgan taqdirda, ro‘yxatdan o‘tkazmasdan o‘zi javob berishi; b) murojaatni ijro intizomini nazorat qilish tizimida ro‘yxatdan o‘tkazish va ko‘rib chiqish uchun tuzilma/tashkilot rahbariyatiga kiritish; v) vakolatiga kirmaydigan masala bo‘lsa, tegishli vakolatli organga murojaat qilishni maslahat berish. |
|
Bir ish kuni mobaynida |
|
|
|
|
||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3-bosqich |
|
hududiy tuzilmalar va tizim tashkilotlari rahbariyati |
|
Murojaatni ko‘rib chiqishga mas’ul tarkibiy bo‘linmani belgilash. |
|
Bir ish kuni mobaynida |
|
|
|
|
||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4-bosqich |
|
hududiy tuzilmalar va tizim tashkilotlari mas’ul tarkibiy bo‘linmasi xodimi |
|
1) Murojaatni qonunchilik hujjatlariga muvofiq ko‘rib chiqish; 2) Zarur hollarda murojaat qiluvchini jalb qilgan holda, joyiga chiqib, murojaatni o‘rganish; 3) Murojaatni ko‘rib chiqish natijasi bo‘yicha yozma xat yoki tegishli hujjat loyihasini tayyorlash va rahbariyatga imzoga kiritish. |
|
Qonunchilikda belgilangan muddatda |
|
|
|
|
||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5-bosqich |
|
hududiy tuzilmalar va tizim tashkilotlari rahbariyati |
|
Murojaatni ko‘rib chiqish natijasi bo‘yicha tegishli qaror qabul qilish va murojaat qiluvchini yozma shaklda xabardor qilish. |
|
Bir ish kuni mobaynida |
|
|
|
|
||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6-bosqich |
|
hududiy tuzilmalar va tizim tashkilotlariga biriktirilgan xodim yoki operator |
|
1) Murojaat ko‘rib chiqilganlik holatini ijro intizomini nazorat qilish tizimida qayd etish va nazoratdan yechish; 2) Statistik ma’lumotlarni veb-sahifaga joylashtirib borish. 3) tegishli hisobotlarni yuritib borish |
|
Bir ish kuni mobaynida |
