“Ishonch telefoni” statistikasi
Oliy ta’lim, fan va innovatsiyalar vazirligi Ishonch telefoni faoliyati bo‘yicha hisobot
(2025-yil II chorak holatiga ko‘ra)
Oliy ta’lim, fan va innovatsiyalar vazirligining idoraviy aloqa markazi – “Ishonch telefoni” orqali joriy yilning ikkinchi choragida fuqarolardan kelib tushgan murojaatlar bo‘yicha quyidagi natijalar qayd etildi:
- Call-markaz raqami: 10-06
- Liniyaga kelib tushgan qo‘ng‘iroqlar soni: 16 819 ta
- Qabul qilingan qo‘ng‘iroqlar soni: 14 275 ta
- O‘tkazib yuborilgan qo‘ng‘iroqlar soni: 2 544 ta
- Suhbatning umumiy davomiyligi: 4 daqiqa 240 soniya
- Suhbatning o‘rtacha davomiyligi: 2 daqiqa 120 soniya
- Chiquvchi qo‘ng‘iroqlar soni: 400 ta
Qabul qilingan qo‘ng‘iroqlar bo‘yicha baholash statistikasi
Jami 14 275 ta qabul qilingan qo‘ng‘iroq bo‘yicha foydalanuvchilarning baholash natijalari quyidagicha:
|
Tashkilot nomi |
Call-markaz (ishonch telefoni raqami) |
Liniyaga kelib tushgan qo‘ng‘iroqlar (birlik) |
Qabul qilingan qo‘ng‘iroqlar (birlik) |
O‘tkazib yuborilgan qo‘ng‘iroqlar (birlik) |
Suhbatning umumiy davomiyligi (daq., soniya) |
Suhbatning o‘rtacha davomiyligi (daq., soniya) |
Chiquvchi qo‘ng‘iroqlar (birlik) |
|
Oliy ta’lim, fan va innovatsiyalar vazirligi |
10-06 |
16 819 |
14 275 |
2 544 |
4 daqiqa 240 soniya |
2 daqiqa 120 soniya |
400 |
|
14 275 ta qabul qilingan qo‘ng‘iroqlar bo‘yicha baholash statistikasi |
|||||||
|
Baholar |
baho qo‘ymaganlar |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
|
|
Natija: |
4282 |
703 |
724 |
2 855 |
3 570 |
2 141 |
|
Ikkinchi chorakdagi faoliyat tahliliga ko‘ra, “Ishonch telefoni”ga kelib tushgan murojaatlar soni sezilarli darajada yuqori bo‘lgan. Qo‘ng‘iroqlarning asosiy qismi (ya’ni 14 mingdan ortig‘i) operatorlar tomonidan qabul qilingan.
Baholash natijalariga ko‘ra, foydalanuvchilarning katta qismi xizmatni 3 va 4 baholar bilan baholagan bo‘lib, bu xizmat sifati va operatorlar faoliyatiga bo‘lgan ishonch yuqoriligini ko‘rsatadi.

