Ijtimoiy-iqtisodiy sohada huquqni qo‘llash amaliyotini o‘rganish sohasida
Sohani rivojlantirish bo‘yicha jami 61 ta normativ-huquqiy hujjatlar loyihalari ishlab chiqildi
2016 yil - tartibga soluvchi organlar tomonidan tadbirkorlik sub'yektlarini noqonuniy tekshirishlari bo‘yicha 34 ta fakt va 1 408 ta qoidabuzarlik aniqlandi va tegishli choralar ko‘rildi.
2017 yil - 3 097 nafar tadbirkorlik sub'yektlarining tekshirishlarni ro‘yxatga olish kitoblari monitoring qilindi. Erkin iqtisodiy zonalar va kichik sanoat zonalari hududlarida faoliyat yuritayotgan 100 dan ortiq tadbirkorlar bilan uchrashuvlar o‘tkazildi.
“Litsenziya” axborot tizimi ishlab chiqildi.
2018 yil - Mahalliy davlat hokimiyati organlarini faoliyatini tartibga solish sohasi tahlil qilinib, ularga xos bo‘lmagan yoki boshqa davlat organlarining vazifalarini takrorlovchi funksiyalar bekor qilishga qaratilgan normativ hujjat loyihalari ishlab chiqildi.
2019 yil -Tadbirkorlik sub'yektlariga har tomonlama ko‘mak berish maqsadida “Adliya tadbirkorga do‘st” loyihasi ishga tushirildi.
2020 yil - Tadbirkorlik faoliyatini amalga oshirish - korxonani ro‘yxatdan o‘tkazishdan tortib uni tugatishgacha bo‘lgan barcha zarur ma’lumotlarni taqdim etuvchi maxsus interfaol “Advice for business” yuridik portali yaratildi va ishga tushirildi.
“BUSINESS INDICATOR” elektron platformasi ishlab chiqildi va ushbu tizim orqali respublika hududlarida tadbirkorlikning rivojlanganlik darajasiga baho berib borilmoqda.
Respublika bo‘yicha 34 mingga yaqin yer uchastkalari “YERELEKTRON” tizimga kiritilib, shundan 21 mingdan ortig‘i (62 %) auktsion savdolariga qo‘yildi va ularning 9 mingtasi sotildi.
25 ta davlat boshqaruvi organlari tomonidan 30 ta normativ-huquqiy hujjatlarning huquqiy monitoringini amalga oshirish.
Adliya organlari tomonidan qo‘llanilgan ta’sir choralari tahlili
(taqdimnoma, ma’muriy va jinoiy takliflar)
Hudud |
2016 y |
2017 y |
2018 y |
2019 y |
2020 y |
Qoraqalpog‘iston Respublikasi |
431 |
533 |
821 |
1169 |
1267 |
Andijon viloyati |
779 |
436 |
818 |
2218 |
1715 |
Buxoro viloyati |
542 |
466 |
1018 |
2033 |
1264 |
Jizzax viloyati |
524 |
492 |
630 |
2065 |
1567 |
Qashqadaryo viloyati |
913 |
907 |
1072 |
1914 |
2537 |
Navoiy viloyati |
282 |
372 |
506 |
1107 |
1111 |
Namangan viloyati |
565 |
514 |
814 |
1481 |
5885 |
Samarqand viloyati |
786 |
717 |
940 |
1844 |
2435 |
Sirdaryo viloyati |
345 |
232 |
748 |
932 |
880 |
Surxondaryo viloyati |
638 |
460 |
710 |
1012 |
1431 |
Farg‘ona viloyati |
494 |
600 |
1144 |
2329 |
1610 |
Xorazm viloyati |
588 |
474 |
673 |
1237 |
1082 |
Toshkent viloyati |
522 |
568 |
943 |
1389 |
1901 |
Toshkent shahar |
585 |
460 |
720 |
2894 |
2640 |
JAMI |
7994 |
7231 |
11 557 |
23 624 |
27 325 |
Adliya organlari tomonidan sudlarga kiritilgan da’vo arizalarining qanoatlantirilishi natijasida qaytarilgan mablag‘lar tahlili
(mlrd. soʻm)
Yo‘nalish nomi |
2015 y |
2016 y |
2017 y |
2018 y |
2019 y |
2020 y |
|
Qoraqalpog‘iston Respublikasi |
– |
13,6 |
13,6 |
7,3 |
2 |
4,3 |
3,9 |
Andijon viloyati |
– |
10,1 |
16,3 |
4,9 |
3,3 |
2,7 |
10,5 |
Buxoro viloyati |
– |
3 |
2,7 |
2,7 |
2,3 |
6,3 |
3,6 |
Jizzax viloyati |
– |
13 |
9,2 |
6,7 |
5,1 |
3,4 |
8,9 |
Qashqadaryo viloyati |
- |
8,1 |
9,4 |
6,1 |
0,8 |
1,5 |
1,9 |
Navoiy viloyati |
- |
4,1 |
0,9 |
1,4 |
1,6 |
9,8 |
3,1 |
Namangan viloyati |
- |
4,2 |
7,7 |
7,8 |
3,8 |
5,5 |
4,9 |
Samarqand viloyati |
- |
5,7 |
8,2 |
8,8 |
1,5 |
2,7 |
3,5 |
Sirdaryo viloyati |
- |
2,5 |
4,3 |
7 |
1,0 |
2,0 |
6,7 |
Surxondaryo viloyati |
- |
23 |
9,7 |
2,9 |
3,0 |
5,2 |
6,5 |
Farg‘ona viloyati |
- |
11,1 |
17,8 |
14,5 |
2,1 |
2,5 |
2,8 |
Xorazm viloyati |
– |
0,8 |
3,4 |
1,4 |
1,0 |
4,6 |
2,8 |
Toshkent viloyati |
– |
4,7 |
5 |
7,4 |
6,4 |
28,1 |
22,3 |
Toshkent shahar |
– |
3,5 |
0,4 |
2,1 |
14,7 |
3,0 |
3,5 |
JAMI |
- |
107,4 |
108,6 |
81,0 |
48,6 |
81,6 |
84,9 |